Czy masaż relaksacyjny jest pomocy, adres salonu masażu w Warszawie

Rozmowy na każdy temat.
alexsys76
Posty: 16
Rejestracja: 18 maja 2016, 10:52

Czy masaż relaksacyjny jest pomocy, adres salonu masażu w Warszawie

Postautor: alexsys76 » 05 kwie 2017, 11:03

Cześć. Ostatnio odczuwam problemy z kręgosłupem. Zacząłem przeszukiwać internet w znalezieniu przyczyn takiego stanu rzeczy. Na stronach internetowych znalazłem dużo wypowiedzi ludzi z podobnym bólem pleców. Sporo ludzi rekomenduje masaż leczniczy , który wg ich doświadczeń bardzo pomaga na ból kręgosłupa. Myślę czy nie zafundować sobie masażu relaksacyjnego aby jeszcze rozluźnić mięśnie. Może tego rodzaju zestaw masaży będzie skuteczny? Czytałem też, iż tego rodzaju bóle spowodowane są siedzącym trybem pracy. Czy ktoś z was może to potwierdzić. Faktem jest, że dużo pracuję siedząc przy komputerze od lat. Lecz czy tego rodzaju bóle nie powinny ujawnić się od samego początku? Oraz najważniejsze pytanie o lokalizację dobrego gabinetu masażu w Warszawie , który wykonuje masaż leczniczy w dobrej cenie.
marekwolski
Posty: 20
Rejestracja: 18 maja 2016, 12:50

Czy masaż leczniczy jest skuteczny, adres gabinetu masażu w Warszawie

Postautor: marekwolski » 05 kwie 2017, 11:08

Dzień dobry. Znam twój problem i będę starał ci przekazać jak najwięcej w tej kwestii. Po pierwsze tego rodzaju bóle kręgosłupa mogą być spowodowane siedzącym trybem pracy, na które świetnym lekarstwem jest masaż relaksacyjny - potwierdzam iż pomaga. Należy połączyć tego rodzaju masaż z regularnym uprawianiem sportu. Nieźle wpływa na kręgosłup chodzenie na siłownię. Dzięki temu nie obciążamy tak naszych kręgów. Niezłych gabinetów masażu w Warszawie jest wiele. Polecam wybrać ten, który jest blisko twojej pracy lub domu. Masaż leczniczy robię regularnie i przyznam szczerze, iż ból pleców ustąpił. Natomiast warto aby spojrzał na to jeszcze jakiś lekarz. Sam zabieg masażu może nie wystarczyć albo tylko ukrywać objawy jakieś poważniejszej choroby.