Czy to będzie odpowiednia forma reklamy dla gabinetu stomatologicznego w Radomiu?

Rozmowy na każdy temat.
alexsys76
Posty: 16
Rejestracja: 18 maja 2016, 10:52

Czy to będzie odpowiednia forma reklamy dla gabinetu stomatologicznego w Radomiu?

Postautor: alexsys76 » 07 cze 2016, 15:12

Dzień dobry. Niedawno dostałem wiadomość z ofertą na pozycjonowanie mojej strony internetowej: http://danuta-majewska.pl/stomatolog-dentysta-radom w wyszukiwarce internetowej. Nie bez powodu podaję podstronę, gdyż firma która ma podjąć się zlecenia, uznała ją za zbędną. Chcą aby dla każdego frazy kluczowej wyświetlała się strona główna. W mojej opinii jest to trochę nie logiczne. Osoba, która szuka implantów winna wejść od razu na konkretną podstronę z implantami. Czy można tak pozycjonować stronę, aby dla różnych fraz wyświetlały się właściwe podstrony. Z góry dziękuje za poświęcony czas i poradę w tej kwestii. Testowałem podobne rozwiązania dla dentystów w Warszawie. Tam dentyści promują się opisany przez mnie sposób. Przykładowo po wpisaniu słowa stomatolog Ursynów wyświetlają się podstrony konkretnego dentysty. Co bardziej interesujące jak wpiszemy stomatologia Ursynów to mam całkiem inne wyniki niż wpisałem dentysta Ursynów. Od czego to zależy, że dla podobnych haseł pojawiają się różne strony internetowe. Inne zagadnienie czy stomatolog Ursynów i stomatologia Ursynów to różne słowa kluczowe? Po rozmowie z firmą pozycjonującą i zadaniu im tego pytania dostałem odpowiedź, że stomatolog Ursynów to nie to samo co dentysta czy stomatologia na Ursynowie. Każde z nich to oddzielna fraza do pozycjonowania. Czy to prawda?. Przykładowo dla tego ortodonty i słowa kluczowego leczenie kanałowe w rezultatach wyszukiwarki wyświetla się bardzo często ona na samej górze wyników. Nieważne czy wpiszę dentysta Ursynów, stomatolog czy stomatologia Warszawa to zazwyczaj widzę to samą stronę. Także ciekawym faktem jest, że dla hasła aparat na zęby Warszawa pokazuje się inna podstrona, a dla słowa ortodonta Kabaty jeszcze inna. Wygląda na to jakby dla każdej frazy, była promowana podstrona. Czy to normalny zabieg? Jeśli tak, to dlaczego nie lepiej promować wyłącznie stronę główną. Wtedy jest mniej pracy. Nie muszę pisać wielu tekstów i rozpisywać każdego zabiegu na kilka stron. Przecież strona firmowa dentysty na Ursynowie to nie leksykon zdrowia. Chyba, że takie długie elaboraty są konieczne do skutecznej promocji strony? Także koszt promocji na interesujące mnie frazy: stomatologia i dentysta na Ursynowie nie jest mały. Myślałem, że jak dodam stronę do kilku blogów to będę wysoko w wynikach. Przecież takie frazy jak stomatolog Ursynów czy dentysta Ursynów nie mogą być trudne do wypromieniowania. Rozumiem, iż stomatolog Warszawa jest może skomplikowaną frazą. Ale czy dzielnica Warszawy to już taki wielki problem?

podobne tematy:
marekwolski
Posty: 20
Rejestracja: 18 maja 2016, 12:50

Czy to będzie skuteczna forma reklamy dla gabinetu stomatologicznego w Radomiu?

Postautor: marekwolski » 07 cze 2016, 15:21

Cześć, jeśli chodzi o promowanie strony w wyszukiwarce internetowej to twój sposób myślenia jest jak najbardziej prawidłowy. Nie piszemy już tylko o wygodzie użytkownika. Jeśli pozycjonujemy podstrony to po pierwsze minimalizujemy ryzyko nałożenia kary. Po drugie szybciej można uzyskać pozycje dla wybranych haseł. Po trzecie nie wiem jak tamta agencja interaktywna od SEO chce upchnąć na jednej podstronie teksty zawierające wszystkie hasła. Promocja z pewnością będzie na kilka haseł tj: dentysta Radom, gabinet stomatologiczny Radom, protetyka Radom, itp. Więc nie da się napisać przyjaznego dla oka tekstu o tym wszystkim na stronie startowej. Moja rada - poszukaj innej firmy do pozycjonowania strony.

podobne tematy:

Wróć do „Twoje forum”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości